پاک کردن لکه ماژیک از روی لوازم پلاستیک

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]لکه ماژیک از لکه هایی است که ممکن است روی سطوح مختلف  و لوازم پلاستیکی بماند و به راحتی پاک نشود.

پاک کردن این لکه زمانی سخت تر میشود که خشک و کهنه شود، پس اگر شما هم درگیر پاک کردن ماژیک از پوست، لباس، مبل، فرش، دیوار، لوازم پلاستیک، چوب، آجر، کاشی، فلز، شیشه و یا حتی سی دی هستید، دیدن این مقاله از وب سایت مه پلاست را به شما توصیه می کنیم.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1615″ img_size=”” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

لکه ماژیک

لکه ماژیک هم مثل هر لکه دیگری برای از بین رفتن آن باید سریع اقدام کنید تا کمتر به زحمت بیافتید، بنابراین سعی کنید در اسرع وقت اقدام به پاک کردن ماژیک از سطح مورد نظرتون کنید.

  •  خمیر دندان
  • جوش شیرین و خمیر دندان
  • اسپری مو
  • الکل ایزوپروپین بالای ۹۰ درصد
  • استون بعنوان آخرین انتخاب است و می تواند لکه ماژیک خیلی سخت را بخوبی از سطوح پلاستیکی پاک کند.
لوازم پلاستیک

آموزش پاک کردن ماژیک از روی لوازم  پلاستیکی و ظروف پلاستیکی

برای تمیز کردن لکه های ماندگار از ماژیک از روی لوازم پلاستیکی این موارد را دنبال کنید.

  1. روی لکه با ماژیک پاک کننده علامت ایجاد کنید.
  2. با دستمال آن نقطه را تمیز کنید تا اثر ماژیک با اثر ماژیک پاک کننده از بین برود.
  3. در صورت باقی ماندن لکه ها این فرایند را تکرار کنید.

از آنجایی که الکل موجود در ماژیک پاک کننده اثر ماژیک را از بین می برود و نوک ماژیک به عنوان یک برس سایشی لکه های باقی مانده را پاک می کند، این روش موث است.

پاک کردن ماژیک  لز روی لوازم پلاستیکی با الکل

الکل یک مایع حلال است که می تواند هرنوع لکه ای را پاک کند، حتی لکه های پاک نشده توسط تمیز کننده های تجاری گران قیمت.

این ماده جوهر و رنگ لباس، فرش و مبلمان، آلودگی ها، چربی آشپزخانه، لکه های آب، بوی بد و حتی اثر انگشت روی وسایل استیل، را تمیز می کند.

حتی می توانید برای پاک کردن  لکه ماژیک از سی دی نیز استفاده کنید.

الکل یک ضدعفونی کننده قوی است. با داشتن یک بطری الکل در کنار سایر مواد تمیز کننده می توانید این کار را به راحتی و بدون صرف هزینه انجام دهید.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_button style=”3d” shape=”semi-round” woodmart_css_id=”611cbb48bf146″ title=”برای تهیه ی انواع ظروف پت با مجموعه ی مه پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید.” link=”url:https%3A%2F%2Fmahplast.com%2F%25d8%25aa%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25b3-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25a7%2F|title:%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%A7||” full_width=”no” button_inline=”no”][/vc_column][/vc_row]