خرید ظرف داروی شیشه ای

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

ظرف داروی شیشه ای

خرید ظرف داروی شیشه ای برای استفاده دارویی انجام می شود تا با محصولات دارویی تماس مستقیم داشته باشند. شیشه ای که برای ظروف دارویی استفاده می شود، شیشه بوروسیلیکات (خنثی) یا شیشه سودا-آهک-سیلیس است. شیشه بوروسیلیکات حاوی مقادیر قابل توجهی اکسید بوریک، اکسید آلومینیوم و اکسیدهای قلیایی و / یا خاک قلیایی است. شیشه نیز بر اساس کاربرد در نظر گرفته شده در نوع I، II یا III طبقه بندی می شود.[/vc_column_text][vc_single_image image=”418″ img_size=”” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

انواع ظروف داروی شیشه ای

نوع I

شیشه بوروسیلیکاتی

این نوع ظروف دارو شیشه ای دارای ساختار بوروسیلیکات هستند و برای کلیه داروهای تزریقی با اسید، pH خنثی و قلیایی ایده آل است. مقاومت خوبی در برابر ضربات حرارتی دارد و می تواند قبل یا بعد از پر شدن استریل شود. ظرف شیشه USP نوع I (شیشه بوروسیلیکات خنثی)

این  نوع برای داروهایی که نیاز به کمترین ظروف واکنش پذیر دارند، استفاده می شود.

نوع ll

شیشه سودا، آهک، سیلیکا اما با یک تیمار مناسب در سطح داخلی برای افزایش مقاومت هیدرولیتیک

این نوع شیشه یک لیوان سودا-آهک است که با استفاده از یک روش خاص  به ثبات هیدرولیتیک شیشه نوع I در لایه سطحی آن از 0.1-0.2 um می رسد. این برای آماده سازی های تزریقی اسیدی و خنثی مناسب است. ظرف داروی شیشه ای نوع II را می توان قبل یا بعد از پر کردن استریل کرد. ظرف شیشه USP نوع II (شیشه سودا-آهک تصفیه شده)

درمانی که روی سطح داخلی شیشه اعمال می شود ، تبادل یونی را کاهش می دهد و این دسته را برای محلول های تزریق داخل وریدی مناسب می کند.

نوع III

شیشه سودا، آهک، سیلیکا

این نوع شیشه مقاومت متوسط هیدرولیتیکی دارد. این ماده برای داروهای تزریقی غیر آبی و به صورت پودر مناسب است. همچنین می توان از آن برای آماده سازی های غیر تزریقی استفاده کرد. ظرف شیشه ای نوع III باید قبل از پر کردن با حرارت خشک استریل شود. ظرف شیشه USP نوع III  (شیشه سودا-آهک)

خرید ظرف داروی شیشه ای برای تزریقات به عنوان ماده بسته بندی انتخابی بهتر است از نوع I باشد زیرا از نظر شیمیایی بی اثر و یک سیستم بسته شدن ظرف  CCS) ) محسوب می شود.

ظرف داروی شیشه ای از شیشه بوروسیلیکات ساخته می شوند تا در برابر سختی های ذاتی صنعت از جمله هوادهی، حل شدن، امولسیون و مخلوط شدن مقاومت کند. مقاومت عالی هیدرولیتی و شیمیایی که ظروف شیشه ای DURAN® PURE را مشخص می کند مناسب بودن آن برای استفاده بدون محدودیت را تضمین می کند. بعلاوه ، توانایی آن در مقاومت در برابر تغییرات سریع دما بدون ترک خوردگی یا خرد شدن  به معنی مناسب بودن آن برای کاربردهای دمای بالا – تا 500 درجه سانتیگراد است.

ظرف داروی شیشه ای کهربا برای محافظت از محتویات در برابر اشعه UV و حفظ یکپارچگی نمونه برای محصولات حساس به نور ایده آل است. شیشه شفاف دید نمونه بهینه را ارائه می دهد و همچنین یکپارچگی نمونه را حفظ می کند. خرید ظروف دارویی شیشه ای کهربایی و شیشه ای کهربا و شفاف را برای استفاده در آزمایشگاه، نمونه ها و اهداف دارویی عمومی توصیه می شود.

بسته بندی به تولیدکنندگان کمک می کند محصولات خود را از محصولات رقبا متمایز کنند. بسته بندی دارویی قسمت اساسی سیستم تحویل محصولات دارویی در صنایع دارویی است. بسته بندی دارویی از محصولات در برابر صدمات جسمی  آلودگی بیولوژیکی و همه تأثیرات خارجی متضاد که می تواند به محصولات آسیب برساند محافظت می کند.

بازار بسته بندی شیشه دارویی به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات دارویی و پیشرفت های فن آوری در این زمینه، با سرعت قابل توجهی در حال رشد است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از بسته بندی دارویی شیشه ‌ای خاصیت بی اثر بودن شیشه است که تحت اکثر شرایط اجازه نمی دهد با محتوای آن واکنش نشان دهد.

ظرف داروی شیشه ای تمیز می شوند، در برابر گرد و غبار مقاوم هستند و با مایعات ذخیره شده در آنها واکنش نشان نمی دهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_button style=”3d” shape=”semi-round” woodmart_css_id=”611cbb48bf146″ title=”برای تهیه ی انواع ظروف پت با مجموعه ی مه پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید.” link=”url:https%3A%2F%2Fmahplast.com%2F%25d8%25aa%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25b3-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25a7%2F|title:%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%A7||” full_width=”no” button_inline=”no”][/vc_column][/vc_row]