ابزار نظافت پلاستیکی

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]با کشف پلاستیک و استفاده از این مواد مصنونی و نیمه مصنوعی در ساخت ظروف و وسایل، یک دگرگونی و تحول بسیاری در صنعت تولید ابزار و وسایل به وجود آمد. از آنجاییکه اغلب پلاستیک ها جزو مواد مصنوعی هستند که شما آنها را در طبیعت به صورت یک ماده پایه پیدا نمی کنید؛ کارخانجات  تولید لوازم پلاستیکی به راحتی به وسیله گرما از آنها برای ساخت وسایل استفاده می کنند. از ویژگی مهم ماده پلاستیک شکل پذیری آنها است و این عامل خود سبب ساخت ظروف و وسایل متفاوت از جمله ابزار نظافت پلاستیکی گشته است.

پلاستیک ها از قدرت و دوام و ماندگاری بسیار زیادی برخوردارند و در مجاورت با آب به هیچ وجه تغییر شکل نداده و از بین نمی روند. شاید این عامل خود به عنوان مهمترین دلیل برای ساخت ابزار نظافت از جنس پلاستیک در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن قیمت وسایل پلاستیکی بسیار ارزان تر از انواع چوبی و فلزی خود می باشد. پس شما با پرداخت هزینه ای اندک می توانید ابزار نظافت پلاستیکی را برای استفاده در زمان طولانی خریداری کنید.[/vc_column_text][vc_single_image image=”1634″ img_size=”” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

انواع ابزار نظافت پلاستیکی شامل:

انواع ابزار نظافت پلاستیکی شامل

انواع ابزار نظافت پلاستیکی شامل

  • جارو خاک انداز
  • زمین شوی
  • انواع طی و شیشه شوی
  • سطل زباله
  • برس و فرچه لباس
  • دستکش
  • جای دستمال توالت
  • جامسواکی
  • ظروف مایع دستشویی
  • ظروف پلاستیکی مربوط به ست سرویس بهداشتی
  • و غیره می باشد.

حالا می توانیم به بررسی دلایل محبوبیت استفاده از وسایل نظافت پلاستیکی بپردازیم؛ چرا استفاده از این ابزارها در خانه های اکثریت افراد زیاد شده است؟

یکی از مهمترین دلایل استفاده از وسایل پلاستیکی جهت نظافت؛ سبک وزن بودن آن ها است. در یک مقایسه ساده می توان مشاهده کرد یک جارو با دسته پلاستیکی بسیار کم وزن تر و سبک تر از انواع آن با دسته چوبی و فلزی است. هرچه وسیله نظافت ما از وزن کمتری برخوردار باشد فشار آن بر روی دست ها و زانوها به هنگام استفاده از آن ها بسیار کمتر می شود. در ضمن به دلیل استفاده مکرر از ابزار و وسایل نظافت در منزل؛ امکان از بین رفتن آنها بسیار زیاد است و به همین علت ما همواره باید به دنبال خرید و جایگزینی این وسایل باشیم. پس بهتر است از ابزار و وسایل پلاستیکی که از قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر خود برخوردارند استفاده نماییم.

در هنگام خرید ابزار نظافت پلاستیکی باید به یکسری از فاکتورها توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست و مناسب برای آن داشته باشید. اولا دقت کنید ابزار نظافت پلاستیکی شما از مواد با کیفیت و مرغوب پلاستیک ساخته شده باشد تا طول دوام و مدت زمان استفاده از آنها زیاد گردد. نکته بعد قابلیت انعطاف پذیری این ابزار و لوازم نظافت است که این عامل خود از وارد آمدن صدمه به آنها جلوگیری می کند. به عنوان مثال بتوان طول و ارتفاع برای جارو و یا تی را کم و زیاد نمود. در ضمن به گونه ای طراحی شده باشد که بتوان آن ها را به راحتی جابه جا نمود.

انتخاب و خرید وسایل نظافت پلاستیکی

انتخاب و خرید وسایل نظافت پلاستیکی

انتخاب و خرید وسایل نظافت پلاستیکی

از آنجاییکه وسایل نظافت در پاکیزه نمودن محیط خانه نقش مهمی دارند و استفاده مناسب از آنها در افزایش سرعت کار و نتیجه‌ نهایی بی تاثیر نیست؛ پس بهتر است آنها را با دقت انتخاب کنید. به عنوان مثال،  برس شست و شوی مخزن دار که از جنس پلاستیک است، کار شما را برای تمیز کردن متوالی برس و شست و شوی آن بسیار آسان می کند. مخزن موجود در کنار برس به راحتی از آب پر می گردد و شما می توانید در کوتاه ترین زمان برس را تمیز و مجددا استفاده نمایید.

ویژگی های مهم در ابزار نظافت پلاستیکی

ویژگی های مهم در ابزار نظافت پلاستیکی

ویژگی های مهم در ابزار نظافت پلاستیکی

فرچه شستشوی چند منظوره نیز یکی از انواع ابزار نظافت پلاستیکی است. دسته این برس پلاستیکی به گونه ای طراحی شده تا شما عزیزان به سادگی آن را در دست بگیرید و از فشار آمدن اضافی بر روی انگشتان دست و ناحیه مچ جلوگیری می گردد.

برس شستشوی دسته بلند نیز یکی از پرکاربردترین برس جهت نظافت آشپزخانه و توالت و حمام محسوب می گردد. به طور مثال برای تمیزکردن قسمت‌های داخلی لوله‌ها، گوشه‌های در و پنجره یا وان و روشویی بهتر است از برس شست‌وشوی دسته‌بلند استفاده کنید.

تی با قابلیت تنظیم ارتفاع برای استفاده در نظافت هر خانه و یا مکانی لازم است. دسته این مدل تی‌ها به صورت تلسکوپی است؛ منظور این است که امکان کاهش یا افزایش طول دسته برای این نوع از تی ها وجود دارد. این قابلیت در دسته تی، به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به خم و راست‌ شدن، سطوحی مثل وان یا کاشی‌های سرویس‌بهداشتی را تمیز نمایید.

قسمت سری در برخی از این تی‌ها  به صورت تاشو و متحرک است. این ویژگی هنگام تمیزکردن جاهایی مانند در زیر اجاق‌گاز یا کابینت، کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. در ضمن دسته این تی‌ها قابل‌تعویض است. بد نیست که برای اطمینان، همیشه یک دسته تلسکوپی یدک هم داشته باشید.

تی آب جمع کن به عنوان یک وسیله ی خیلی عالی و پرکاربرد جهت پاک کردن رد هرگونه آب بر روی زمین و حتی شیشه به کار می رود. حالا نوبت به سطل آشغال یا نظافت پلاستیکی می رسد. این گونه سطل ها در ابعاد و اشکال متفاوت از جنس پلاستیک تولید شده و قابل نگه داری در مکان های مختلف نظیر آشپزخانه، سرویس توالت و حمام و غیره است.

سخن آخر…

شما با دقت در انتخاب ابزار نظافت پلاستیکی می توانید وسایلی کاربردی و با کیفیت و دوام بسیار بالا خریداری نمایید و در مدت زمانی طولانی از آنها به نحو احسن استفاده کنید. هم اکنون فروشگاه های بسیاری در سطح شهر به صورت پلاسکو موجود می باشند که به فروش این ابزار با جدیدترین طرح ها می پردازند. در غیر اینصورت می توانید از خرید آنلاین و اینترنتی فروشگاهها بهره بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_button style=”3d” shape=”semi-round” woodmart_css_id=”611cbb48bf146″ title=”برای تهیه ی انواع ظروف پت با مجموعه ی مه پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید.” link=”url:https%3A%2F%2Fmahplast.com%2F%25d8%25aa%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25b3-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25a7%2F|title:%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%A7||” full_width=”no” button_inline=”no”][/vc_column][/vc_row]